Název služby
Rodinná asistence
Služba
Služby sociální prevenceSociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi
Forma poskytování služby
Terénní a ambulantní se specifikací, kde je která poskytována - viz níže.
Zařízení poskytovatele
Rodinná asistence
U Rybníka 1568/4, Bruntál 792 01
Kontakty
telefon: | 733 535 580, 733 535 588 |
e-mail: | helpinops@atlas.cz |
web: | www.help-in.cz |
Vedoucí zařízení
Mgr. Jana Hančilová
Název poskytovatele
Help-in, o.p.s.
Adresa poskytovatele
U Rybníka 1568/4, Bruntál 792 01
Komu je služba určena
Děti, mládež a rodina
Děti a rodiče dětí, kteří jsou v evidenci oddělení sociálně právní ochrany dětí městského úřadu a zároveň rodiny, které o službu projeví zájem a v registru oddělení sociálně právní ochrany dětí městského úřadu nejsou.
Věková kategorie
Rodiny s dětmi (0 – 18 let)
Provozní doba
Ambulantní provozní dobapondělí: | Zavřeno |
úterý: | Zavřeno |
středa: | 12:30 - 17:00 |
čtvrtek: | Zavřeno |
pátek: | Zavřeno |
sobota: | Zavřeno |
neděle: | Zavřeno |
pondělí: | 07:00 - 12:00, 12:30 - 15:30 |
úterý: | 07:00 - 12:00, 12:30 - 17:00 |
středa: | 07:00 - 12:00, 12:30 - 15:30 |
čtvrtek: | 07:00 - 12:00, 12:30 - 17:00 |
pátek: | 07:00 - 13:00 |
sobota: | Zavřeno |
neděle: | Zavřeno |
Ostatní informace
Terénní služba:
V místě bydliště rodiny, v širším společenském prostředí – škola atd., na území, pro které MěÚ Bruntál vykonává rozšířenou působnost státní správy.
Ambulantní služba:
V sídle společnosti na adrese U Rybníka 4, Bruntál.
Stručná charakteristika - poslání a cíl služby:
Cílem terénní služby Rodinné asistence je minimalizovat počty dětí v ústavní výchově prostřednictvím stabilizace a obnovení funkčnosti v rodinách, ve kterých nařízení ústavní výchovy dítěte/dětí hrozí nebo zlepšit poměry v rodinách tak, aby mohla být ústavní výchova zrušena a dítě/děti se mohly vrátit zpět do svého přirozeného prostředí.
Poskytované činnosti
1) Pracovně výchovná činnost s dětmi a dospělými:
- Podpora při vedení a udržování domácností
- Pomoc při celkovém zlepšování péče o vlastní domácnost
- Pomoc při sestavení rozpočtových výdajů
- Podpora soběstačnosti
2) Pomoc při obnovení nebo upevnění kontaktu s rodinou:
- Podpora a nácvik rodičovského chování
- Upevňování pout mezi dětmi a rodiči – společné a smysluplné trávení volného času, společné aktivity
- Podpora v oblasti rodičovských schopností a dovedností
3) Pomoc při vyřizování běžných záležitostí:
- Praktický nácvik a zvládnutí činností do doby, než je klient schopen zvládnout situaci vlastními silami (správné vyplňování nejrůznějších úředních dokladů, praktický doprovod na úřady, poskytování rad ohledně návazné péče)
4) Zajištění podpory a podmínek pro vzdělávání dětí:
- Pomoc při doučování a přispění ke zlepšení školního prospěchu
- Pomoc při řešení výchovných problémů ve škole
- Dohled a pomoc při přípravě dětí na vyučování
5) Nácvik a upevňování motorických, psychických a sociálních dovedností dětí.
6) Zajištění podmínek pro společensky přijatelné volnočasové aktivity.
7) Doprovod dětí do školy, školských zařízené, k lékaři, na zájmové aktivity i zpět.
8) Socioterapeutické činnosti vedoucí k rozvoji nebo uchování osobních a sociálních schopností a dovedností podporujících sociální začleňování.
Doplňkové služby
Fakultativní činnosti:
- Volnočasové skupinové aktivity pro klienty a jejich děti, případně samostatné akce pro klienty a děti (workshopy, výlety, konference atd.).
- Pomoc při zlepšení a stabilizaci ekonomické situace v rodině. Finanční a dluhové poradenství.
Cena služby
Bezplatná
Nové hodnocení
Как избежать дубликатов номеров на документах, чтобы избежать ошибок. Способы выявления дубликатов номеров, которые помогут в оптимизации процесса. Как избежать ущерба от дубликатов номеров, и сохранить репутацию. Инструкция по поиску и удалению дубликатов номеров, для оптимизации таблиц. Как избежать дубликатов номеров при регистрации, и избежать проблем с базой данных. Как обезопасить информацию от подделки, для предотвращения мошенничества. Современные методы выявления дубликатов номеров в сети, для повышения эффективности. Что делать, если столкнулся с дубликатами номеров, для улучшения системы контроля. дубликаты номеров москва https://www.htpps://dublikatgosnomer.ru .
https://shocking-mile-039.notion.site/RosCar-Cyprus-The-Premier-Choice-for-Car-Rental-in-Cyprus-12e5d1772209808e888dcf4cd3feff5a
Hello everyone! I’m passionate about reading and here to share my latest book discoveries.
treasure island jackpots casino bonus codes list top money casino app bonus code cash casino 777 facebook free coins online casinos that pay real money side table 3d model casino online real money no deposit offers best casinos close to texas 2024 no deposit kings usa
The mysterious symbols found carved in Qatar’s desert геи жестко Some shoot out of the soft rock like reptiles bathing in the sun. Others are mysterious depressions resembling an ancient board game played all over the world. And a few are straight-up puzzling. On a desolate and windswept corner of Qatar’s northeastern coast, among the sand dunes of the barren desert, lies Al Jassasiya, the Gulf country’s largest and most important rock art site. Here, people centuries ago used a series of low-lying limestone outcrops as a canvas on which they carved symbols, motifs and objects that they observed in their environment. Overall, archaeologists have found a total of some 900 rock carvings, or “petroglyphs,” at Al Jassasiya. They are mostly enigmatic cup marks arranged in various patterns, including rows and rosettes, but also eye-catching representations of sailing ships, usually seen from above but also depicted in linear profile, among other symbols and signs. “Although rock art is common in the Arabian Peninsula, some of the carvings in Al Jassasiya are unique and cannot be found anywhere else,” Ferhan Sakal, head of excavation and site management at Qatar Museums, told CNN, referring to the petroglyphs of ships seen from a bird’s-eye view. “These carvings represent a high degree of creativity and observation skills the part of] the artists who made them,” he said. “Also abstract thinking, as they were not able to see the dhow (a traditional ship) from above.”