Název služby
Rodinná asistence
Služba
Služby sociální prevenceSociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi
Forma poskytování služby
Terénní a ambulantní se specifikací, kde je která poskytována - viz níže.
Zařízení poskytovatele
Rodinná asistence
U Rybníka 1568/4, Bruntál 792 01
Kontakty
telefon: | 733 535 580, 733 535 588 |
e-mail: | helpinops@atlas.cz |
web: | www.help-in.cz |
Vedoucí zařízení
Mgr. Jana Hančilová
Název poskytovatele
Help-in, o.p.s.
Adresa poskytovatele
U Rybníka 1568/4, Bruntál 792 01
Komu je služba určena
Děti, mládež a rodina
Děti a rodiče dětí, kteří jsou v evidenci oddělení sociálně právní ochrany dětí městského úřadu a zároveň rodiny, které o službu projeví zájem a v registru oddělení sociálně právní ochrany dětí městského úřadu nejsou.
Věková kategorie
Rodiny s dětmi (0 – 18 let)
Provozní doba
Ambulantní provozní dobapondělí: | Zavřeno |
úterý: | Zavřeno |
středa: | 12:30 - 17:00 |
čtvrtek: | Zavřeno |
pátek: | Zavřeno |
sobota: | Zavřeno |
neděle: | Zavřeno |
pondělí: | 07:00 - 12:00, 12:30 - 15:30 |
úterý: | 07:00 - 12:00, 12:30 - 17:00 |
středa: | 07:00 - 12:00, 12:30 - 15:30 |
čtvrtek: | 07:00 - 12:00, 12:30 - 17:00 |
pátek: | 07:00 - 13:00 |
sobota: | Zavřeno |
neděle: | Zavřeno |
Ostatní informace
Terénní služba:
V místě bydliště rodiny, v širším společenském prostředí – škola atd., na území, pro které MěÚ Bruntál vykonává rozšířenou působnost státní správy.
Ambulantní služba:
V sídle společnosti na adrese U Rybníka 4, Bruntál.
Stručná charakteristika - poslání a cíl služby:
Cílem terénní služby Rodinné asistence je minimalizovat počty dětí v ústavní výchově prostřednictvím stabilizace a obnovení funkčnosti v rodinách, ve kterých nařízení ústavní výchovy dítěte/dětí hrozí nebo zlepšit poměry v rodinách tak, aby mohla být ústavní výchova zrušena a dítě/děti se mohly vrátit zpět do svého přirozeného prostředí.
Poskytované činnosti
1) Pracovně výchovná činnost s dětmi a dospělými:
- Podpora při vedení a udržování domácností
- Pomoc při celkovém zlepšování péče o vlastní domácnost
- Pomoc při sestavení rozpočtových výdajů
- Podpora soběstačnosti
2) Pomoc při obnovení nebo upevnění kontaktu s rodinou:
- Podpora a nácvik rodičovského chování
- Upevňování pout mezi dětmi a rodiči – společné a smysluplné trávení volného času, společné aktivity
- Podpora v oblasti rodičovských schopností a dovedností
3) Pomoc při vyřizování běžných záležitostí:
- Praktický nácvik a zvládnutí činností do doby, než je klient schopen zvládnout situaci vlastními silami (správné vyplňování nejrůznějších úředních dokladů, praktický doprovod na úřady, poskytování rad ohledně návazné péče)
4) Zajištění podpory a podmínek pro vzdělávání dětí:
- Pomoc při doučování a přispění ke zlepšení školního prospěchu
- Pomoc při řešení výchovných problémů ve škole
- Dohled a pomoc při přípravě dětí na vyučování
5) Nácvik a upevňování motorických, psychických a sociálních dovedností dětí.
6) Zajištění podmínek pro společensky přijatelné volnočasové aktivity.
7) Doprovod dětí do školy, školských zařízené, k lékaři, na zájmové aktivity i zpět.
8) Socioterapeutické činnosti vedoucí k rozvoji nebo uchování osobních a sociálních schopností a dovedností podporujících sociální začleňování.
Doplňkové služby
Fakultativní činnosti:
- Volnočasové skupinové aktivity pro klienty a jejich děti, případně samostatné akce pro klienty a děti (workshopy, výlety, konference atd.).
- Pomoc při zlepšení a stabilizaci ekonomické situace v rodině. Finanční a dluhové poradenství.
Cena služby
Bezplatná
Nové hodnocení
Посетите наше онлайн казино в Нигерии, где вы найдете захватывающие casino games for real money и шанс выиграть реальные деньги! Casinos are renowned for providing a vibrant atmosphere filled with entertainment. Individuals enter these establishments hoping for wealth, amusement, and camaraderie. The range of games available at casinos is extensive and varied. From classic card games like poker and blackjack to modern slot machines, there is something for everyone. Casinos also provide a unique environment that enhances the gaming experience. The combination of bright lights, upbeat music, and a vibrant crowd creates an unmatched experience. Additionally, many casinos feature restaurants, bars, and entertainment options, making them ideal for a full night out. The fusion of gaming and recreational amenities draws in a diverse crowd.
That insight is part of the value of having kids play with dolls that have disabilities, said Dr. Sian Jones, co-founder of the Toy Box Diversity Lab at Queen Margaret University in Edinburgh, Scotland. Кракен даркнет Jones and her colleague Dr. Clare Uytman study how playing with dolls and toys with a range of physical challenges can reduce systemic inequality for disabled people. https://kra34tt.cc kraken войти It’s based on a theory of mirrors and windows by Rudine Sims Bishop, a professor emerita of education at Ohio State University. Bishop realized that having diverse characters in books was good for all kids: It helps children from minority groups see themselves mirrored in the lives of book characters, and it gives kids a window into the lives of others, helping them build empathy. Jones says that when kids play with dolls that have mobility challenges, for example, it helps them identify and understand the struggles of people with disabilities whom they meet in real life. “Barbie in a wheelchair cannot use the doll’s house in their kindergarten classroom, so they have to build a ramp in order for her to be able to access the door to their doll’s house, for example,” said Jones, who lives with cerebral palsy. When she started her work incorporating disabled dolls into school curricula, Jones said, there were few available for purchase. She mostly had to make them herself. Now, she can buy them from big companies like Lego and Mattel, “which is wonderful.” Mazreku says the work to design the doll was well worth it. She recently got to bring one home to give to her 3-year-old daughter. “I brought Barbie home to her and gave her a chance to interact with her and see her things,” Mazreku said. “And she looked at me and she said, ‘She looks like Mommy.’ And that was so special for me.” Her daughter doesn’t have type 1 diabetes, she said. “But she sees me every day, living with it, representing and understanding and showing the world and wearing my devices confidently, and for her to see Barbie doing that was really special.”
How many years do you need to work http://antonblog.ru/stat/?site=krasnodarbanki.ru
Delete it,please! .
How many years do you need to work https://magazin.orgsoft.ru/forum/user/226411/