Změna velikosti textu:   A  A  A

Název služby

Rodinná asistence

Služba

Služby sociální prevence
Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi

Forma poskytování služby

Terénní a ambulantní se specifikací, kde je která poskytována - viz níže.

Zařízení poskytovatele

Rodinná asistence
U Rybníka 1568/4, Bruntál 792 01

Kontakty

telefon: 733 535 580, 733 535 588
e-mail: helpinops@atlas.cz
web: www.help-in.cz

Vedoucí zařízení

Mgr. Jana Hančilová

Název poskytovatele

Help-in, o.p.s.

Adresa poskytovatele

U Rybníka 1568/4, Bruntál 792 01

Komu je služba určena

Děti, mládež a rodina
Děti a rodiče dětí, kteří jsou v evidenci oddělení sociálně právní ochrany dětí městského úřadu a zároveň rodiny, které o službu projeví zájem a v registru oddělení sociálně právní ochrany dětí městského úřadu nejsou.

Věková kategorie

Rodiny s dětmi (0 – 18 let)

Provozní doba

Ambulantní provozní doba
pondělí: Zavřeno
úterý: Zavřeno
středa: 12:30 - 17:00
čtvrtek: Zavřeno
pátek: Zavřeno
sobota: Zavřeno
neděle: Zavřeno
Terénní provozní doba
pondělí: 07:00 - 12:00, 12:30 - 15:30
úterý: 07:00 - 12:00, 12:30 - 17:00
středa: 07:00 - 12:00, 12:30 - 15:30
čtvrtek: 07:00 - 12:00, 12:30 - 17:00
pátek: 07:00 - 13:00
sobota: Zavřeno
neděle: Zavřeno

Ostatní informace

Terénní služba:              

V místě bydliště rodiny, v širším společenském prostředí – škola atd., na území, pro které MěÚ Bruntál vykonává rozšířenou působnost státní správy.

Ambulantní služba:       

V sídle společnosti na adrese U Rybníka 4, Bruntál.

Stručná charakteristika - poslání a cíl služby:

Cílem terénní služby Rodinné asistence je minimalizovat počty dětí v ústavní výchově prostřednictvím stabilizace a obnovení funkčnosti v rodinách, ve kterých nařízení ústavní výchovy dítěte/dětí hrozí nebo zlepšit poměry v rodinách tak, aby mohla být ústavní výchova zrušena a dítě/děti se mohly vrátit zpět do svého přirozeného prostředí.

Poskytované činnosti

1) Pracovně výchovná činnost s dětmi a dospělými:

  • Podpora při vedení a udržování domácností
  • Pomoc při celkovém zlepšování péče o vlastní domácnost
  • Pomoc při sestavení rozpočtových výdajů
  • Podpora soběstačnosti

2) Pomoc při obnovení nebo upevnění kontaktu s rodinou:

  • Podpora a nácvik rodičovského chování
  • Upevňování pout mezi dětmi a rodiči – společné a smysluplné trávení volného času, společné aktivity
  • Podpora v oblasti rodičovských schopností a dovedností

3) Pomoc při vyřizování běžných záležitostí:

  • Praktický nácvik a zvládnutí činností do doby, než je klient schopen zvládnout situaci vlastními silami (správné vyplňování nejrůznějších úředních dokladů, praktický doprovod na úřady, poskytování rad ohledně návazné péče)

4) Zajištění podpory a podmínek pro vzdělávání dětí:

  • Pomoc při doučování a přispění ke zlepšení školního prospěchu
  • Pomoc při řešení výchovných problémů ve škole
  • Dohled a pomoc při přípravě dětí na vyučování

5) Nácvik a upevňování motorických, psychických a sociálních dovedností dětí.

6) Zajištění podmínek pro společensky přijatelné volnočasové aktivity.

7) Doprovod dětí do školy, školských zařízené, k lékaři, na zájmové aktivity i zpět.

8) Socioterapeutické činnosti vedoucí k rozvoji nebo uchování osobních a sociálních schopností a dovedností podporujících sociální začleňování.

Doplňkové služby

Fakultativní činnosti:

  • Volnočasové skupinové aktivity pro klienty a jejich děti, případně samostatné akce pro klienty a děti (workshopy, výlety, konference atd.).
  • Pomoc při zlepšení a stabilizaci ekonomické situace v rodině. Finanční a dluhové poradenství.

Cena služby

Bezplatná

Zobrazit hodnoceni
Přidat nové honocení

Nové hodnocení

Počet hvězd: Hodnocení:

Spending hours choosing what to watch блейд смотреть онлайн

Počet hvězd: Hodnocení:

anti phospho growth associated protein 4 - купить онлайн в интернет-магазине химмед Tegs: dph - купить онлайн в интернет-магазине химмед dph propionic acid - купить онлайн в интернет-магазине химмед dph5 antibody, rabbit pab, antigen affinity purified - купить онлайн в интернет-магазине химмед anti phospho growth associated protein 4 - купить онлайн в интернет-магазине химмед https://chimmed.ru/products/anti-phospho-growth-associated-protein-4-id=4126169

Počet hvězd: Hodnocení:

That insight is part of the value of having kids play with dolls that have disabilities, said Dr. Sian Jones, co-founder of the Toy Box Diversity Lab at Queen Margaret University in Edinburgh, Scotland. kraken войти Jones and her colleague Dr. Clare Uytman study how playing with dolls and toys with a range of physical challenges can reduce systemic inequality for disabled people. https://kra34tt.cc Площадка кракен It’s based on a theory of mirrors and windows by Rudine Sims Bishop, a professor emerita of education at Ohio State University. Bishop realized that having diverse characters in books was good for all kids: It helps children from minority groups see themselves mirrored in the lives of book characters, and it gives kids a window into the lives of others, helping them build empathy. Jones says that when kids play with dolls that have mobility challenges, for example, it helps them identify and understand the struggles of people with disabilities whom they meet in real life. “Barbie in a wheelchair cannot use the doll’s house in their kindergarten classroom, so they have to build a ramp in order for her to be able to access the door to their doll’s house, for example,” said Jones, who lives with cerebral palsy. When she started her work incorporating disabled dolls into school curricula, Jones said, there were few available for purchase. She mostly had to make them herself. Now, she can buy them from big companies like Lego and Mattel, “which is wonderful.” Mazreku says the work to design the doll was well worth it. She recently got to bring one home to give to her 3-year-old daughter. “I brought Barbie home to her and gave her a chance to interact with her and see her things,” Mazreku said. “And she looked at me and she said, ‘She looks like Mommy.’ And that was so special for me.” Her daughter doesn’t have type 1 diabetes, she said. “But she sees me every day, living with it, representing and understanding and showing the world and wearing my devices confidently, and for her to see Barbie doing that was really special.”

Počet hvězd: Hodnocení:

Hello. And Bye.

Počet hvězd: Hodnocení:

That insight is part of the value of having kids play with dolls that have disabilities, said Dr. Sian Jones, co-founder of the Toy Box Diversity Lab at Queen Margaret University in Edinburgh, Scotland. Площадка кракен Jones and her colleague Dr. Clare Uytman study how playing with dolls and toys with a range of physical challenges can reduce systemic inequality for disabled people. https://kra34tt.cc kraken войти It’s based on a theory of mirrors and windows by Rudine Sims Bishop, a professor emerita of education at Ohio State University. Bishop realized that having diverse characters in books was good for all kids: It helps children from minority groups see themselves mirrored in the lives of book characters, and it gives kids a window into the lives of others, helping them build empathy. Jones says that when kids play with dolls that have mobility challenges, for example, it helps them identify and understand the struggles of people with disabilities whom they meet in real life. “Barbie in a wheelchair cannot use the doll’s house in their kindergarten classroom, so they have to build a ramp in order for her to be able to access the door to their doll’s house, for example,” said Jones, who lives with cerebral palsy. When she started her work incorporating disabled dolls into school curricula, Jones said, there were few available for purchase. She mostly had to make them herself. Now, she can buy them from big companies like Lego and Mattel, “which is wonderful.” Mazreku says the work to design the doll was well worth it. She recently got to bring one home to give to her 3-year-old daughter. “I brought Barbie home to her and gave her a chance to interact with her and see her things,” Mazreku said. “And she looked at me and she said, ‘She looks like Mommy.’ And that was so special for me.” Her daughter doesn’t have type 1 diabetes, she said. “But she sees me every day, living with it, representing and understanding and showing the world and wearing my devices confidently, and for her to see Barbie doing that was really special.”