Název služby
Rodinná asistence
Služba
Služby sociální prevenceSociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi
Forma poskytování služby
Terénní a ambulantní se specifikací, kde je která poskytována - viz níže.
Zařízení poskytovatele
Rodinná asistence
U Rybníka 1568/4, Bruntál 792 01
Kontakty
telefon: | 733 535 580, 733 535 588 |
e-mail: | helpinops@atlas.cz |
web: | www.help-in.cz |
Vedoucí zařízení
Mgr. Jana Hančilová
Název poskytovatele
Help-in, o.p.s.
Adresa poskytovatele
U Rybníka 1568/4, Bruntál 792 01
Komu je služba určena
Děti, mládež a rodina
Děti a rodiče dětí, kteří jsou v evidenci oddělení sociálně právní ochrany dětí městského úřadu a zároveň rodiny, které o službu projeví zájem a v registru oddělení sociálně právní ochrany dětí městského úřadu nejsou.
Věková kategorie
Rodiny s dětmi (0 – 18 let)
Provozní doba
Ambulantní provozní dobapondělí: | Zavřeno |
úterý: | Zavřeno |
středa: | 12:30 - 17:00 |
čtvrtek: | Zavřeno |
pátek: | Zavřeno |
sobota: | Zavřeno |
neděle: | Zavřeno |
pondělí: | 07:00 - 12:00, 12:30 - 15:30 |
úterý: | 07:00 - 12:00, 12:30 - 17:00 |
středa: | 07:00 - 12:00, 12:30 - 15:30 |
čtvrtek: | 07:00 - 12:00, 12:30 - 17:00 |
pátek: | 07:00 - 13:00 |
sobota: | Zavřeno |
neděle: | Zavřeno |
Ostatní informace
Terénní služba:
V místě bydliště rodiny, v širším společenském prostředí – škola atd., na území, pro které MěÚ Bruntál vykonává rozšířenou působnost státní správy.
Ambulantní služba:
V sídle společnosti na adrese U Rybníka 4, Bruntál.
Stručná charakteristika - poslání a cíl služby:
Cílem terénní služby Rodinné asistence je minimalizovat počty dětí v ústavní výchově prostřednictvím stabilizace a obnovení funkčnosti v rodinách, ve kterých nařízení ústavní výchovy dítěte/dětí hrozí nebo zlepšit poměry v rodinách tak, aby mohla být ústavní výchova zrušena a dítě/děti se mohly vrátit zpět do svého přirozeného prostředí.
Poskytované činnosti
1) Pracovně výchovná činnost s dětmi a dospělými:
- Podpora při vedení a udržování domácností
- Pomoc při celkovém zlepšování péče o vlastní domácnost
- Pomoc při sestavení rozpočtových výdajů
- Podpora soběstačnosti
2) Pomoc při obnovení nebo upevnění kontaktu s rodinou:
- Podpora a nácvik rodičovského chování
- Upevňování pout mezi dětmi a rodiči – společné a smysluplné trávení volného času, společné aktivity
- Podpora v oblasti rodičovských schopností a dovedností
3) Pomoc při vyřizování běžných záležitostí:
- Praktický nácvik a zvládnutí činností do doby, než je klient schopen zvládnout situaci vlastními silami (správné vyplňování nejrůznějších úředních dokladů, praktický doprovod na úřady, poskytování rad ohledně návazné péče)
4) Zajištění podpory a podmínek pro vzdělávání dětí:
- Pomoc při doučování a přispění ke zlepšení školního prospěchu
- Pomoc při řešení výchovných problémů ve škole
- Dohled a pomoc při přípravě dětí na vyučování
5) Nácvik a upevňování motorických, psychických a sociálních dovedností dětí.
6) Zajištění podmínek pro společensky přijatelné volnočasové aktivity.
7) Doprovod dětí do školy, školských zařízené, k lékaři, na zájmové aktivity i zpět.
8) Socioterapeutické činnosti vedoucí k rozvoji nebo uchování osobních a sociálních schopností a dovedností podporujících sociální začleňování.
Doplňkové služby
Fakultativní činnosti:
- Volnočasové skupinové aktivity pro klienty a jejich děti, případně samostatné akce pro klienty a děti (workshopy, výlety, konference atd.).
- Pomoc při zlepšení a stabilizaci ekonomické situace v rodině. Finanční a dluhové poradenství.
Cena služby
Bezplatná
Nové hodnocení
ivermectina dosis buy ivermectin online stromectol for humans stromectol reviews stromectol for sale online https://aleserme.estranky.sk/clanky/stromectol-espana.html
I https://www.globish-school.ru/tests.html И тут показалось море http://www.globish-school.ru Оно было мелким и плоским https://www.globish-school.ru/tests.html Волны не обрушивались на низкий берег, а тихо и неторопливо наползали на песок и так же медленно и беззвучно откатывались, оставляя на песке белую каёмку пены http://www.globish-school.ru Море выглядело сонным и вялым, не способным к бурям и штормам https://www.globish-school.ru Но бури на нём бывали https://www.globish-school.ru/tests.html Далеко от дюн, за линией горизонта https://www.globish-school.ru II https://www.globish-school.ru Неожиданно вдалеке, на самой кромке берега, возникла собака http://www.globish-school.ru Она стояла неподвижно, в странном оцепенении https://www.globish-school.ru Большеголовая, с острыми лопатками, с опущенным хвостом https://www.globish-school.ru Её взгляд был устремлён в море https://www.globish-school.ru Она ждала кого-то с моря https://www.globish-school.ru/tests.html Осенью семья Ивановых дружно собирала урожай https://www.globish-school.ru На огороде поспела капуста, морковь, свёкла, вырос картофель http://www.globish-school.ru Родителям помогали в работе их дети https://www.globish-school.ru Сын и дочка весело трудились на уборке урожая http://www.globish-school.ru Огородники помогали друг другу https://www.globish-school.ru/tests.html Они не ссорились и не спорили https://www.globish-school.ru Спишите строки из стихотворения А https://www.globish-school.ru Пушкина https://www.globish-school.ru/tests.html Подчеркните слова с открытыми слогами http://www.globish-school.ru Произнесите их и докажите, что они создают впечатление свободного и радостного движения http://www.globish-school.ru Найдите в тексте слова, написание которых следует проверять https://www.globish-school.ru Свищет ветер под крутым забором, что делает? прячется в траву https://www.globish-school.ru А по двору метелица ковром шелковым что делает? стелется, но больно холодна https://www.globish-school.ru/tests.html Полыхают зори, что делают? курятся туманы, над резным окошком занавес багряный https://www.globish-school.ru/tests.html А рядом, у проталинки, в траве, между корней, бежит, что делает? струится маленький серебряный ручей https://www.globish-school.ru В тёмной роще на зелёных елях что делают? золотятся листья вялых ив https://www.globish-school.ru/tests.html Выхожу я на высокий берег, где покойно что делает? плещется залив https://www.globish-school.ru/tests.html Жить - так жить, любить — так уж что делать? влюбляться https://www.globish-school.ru В словаре иностранного языка часто даётся слово в транскрипции, потому что написание слова часто отличается от его произношения https://www.globish-school.ru/tests.html А например в немецком языке нет транскрипции, слова как читаются так и пишутся https://www.globish-school.ru/tests.html Почему белый гриб называется белым? Шляпка у гриба коричневая, и ножка не совсем белая https://www.globish-school.ru/tests.html Я спросил об этом бабушку https://www.globish-school.ru/tests.html Бабушка объяснила: https://www.globish-school.ru/tests.html В коробке лежали чёрные грибы https://www.globish-school.ru/tests.html
RT News Today is the 24/7 English news channel which brings the World news.
What phrase... super, magnificent idea https://themilfblog.info https://itaphim.com
Slot Deposit 5000