Název služby
Rodinná asistence
Služba
Služby sociální prevenceSociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi
Forma poskytování služby
Terénní a ambulantní se specifikací, kde je která poskytována - viz níže.
Zařízení poskytovatele
Rodinná asistence
U Rybníka 1568/4, Bruntál 792 01
Kontakty
telefon: | 733 535 580, 733 535 588 |
e-mail: | helpinops@atlas.cz |
web: | www.help-in.cz |
Vedoucí zařízení
Mgr. Jana Hančilová
Název poskytovatele
Help-in, o.p.s.
Adresa poskytovatele
U Rybníka 1568/4, Bruntál 792 01
Komu je služba určena
Děti, mládež a rodina
Děti a rodiče dětí, kteří jsou v evidenci oddělení sociálně právní ochrany dětí městského úřadu a zároveň rodiny, které o službu projeví zájem a v registru oddělení sociálně právní ochrany dětí městského úřadu nejsou.
Věková kategorie
Rodiny s dětmi (0 – 18 let)
Provozní doba
Ambulantní provozní dobapondělí: | Zavřeno |
úterý: | Zavřeno |
středa: | 12:30 - 17:00 |
čtvrtek: | Zavřeno |
pátek: | Zavřeno |
sobota: | Zavřeno |
neděle: | Zavřeno |
pondělí: | 07:00 - 12:00, 12:30 - 15:30 |
úterý: | 07:00 - 12:00, 12:30 - 17:00 |
středa: | 07:00 - 12:00, 12:30 - 15:30 |
čtvrtek: | 07:00 - 12:00, 12:30 - 17:00 |
pátek: | 07:00 - 13:00 |
sobota: | Zavřeno |
neděle: | Zavřeno |
Ostatní informace
Terénní služba:
V místě bydliště rodiny, v širším společenském prostředí – škola atd., na území, pro které MěÚ Bruntál vykonává rozšířenou působnost státní správy.
Ambulantní služba:
V sídle společnosti na adrese U Rybníka 4, Bruntál.
Stručná charakteristika - poslání a cíl služby:
Cílem terénní služby Rodinné asistence je minimalizovat počty dětí v ústavní výchově prostřednictvím stabilizace a obnovení funkčnosti v rodinách, ve kterých nařízení ústavní výchovy dítěte/dětí hrozí nebo zlepšit poměry v rodinách tak, aby mohla být ústavní výchova zrušena a dítě/děti se mohly vrátit zpět do svého přirozeného prostředí.
Poskytované činnosti
1) Pracovně výchovná činnost s dětmi a dospělými:
- Podpora při vedení a udržování domácností
- Pomoc při celkovém zlepšování péče o vlastní domácnost
- Pomoc při sestavení rozpočtových výdajů
- Podpora soběstačnosti
2) Pomoc při obnovení nebo upevnění kontaktu s rodinou:
- Podpora a nácvik rodičovského chování
- Upevňování pout mezi dětmi a rodiči – společné a smysluplné trávení volného času, společné aktivity
- Podpora v oblasti rodičovských schopností a dovedností
3) Pomoc při vyřizování běžných záležitostí:
- Praktický nácvik a zvládnutí činností do doby, než je klient schopen zvládnout situaci vlastními silami (správné vyplňování nejrůznějších úředních dokladů, praktický doprovod na úřady, poskytování rad ohledně návazné péče)
4) Zajištění podpory a podmínek pro vzdělávání dětí:
- Pomoc při doučování a přispění ke zlepšení školního prospěchu
- Pomoc při řešení výchovných problémů ve škole
- Dohled a pomoc při přípravě dětí na vyučování
5) Nácvik a upevňování motorických, psychických a sociálních dovedností dětí.
6) Zajištění podmínek pro společensky přijatelné volnočasové aktivity.
7) Doprovod dětí do školy, školských zařízené, k lékaři, na zájmové aktivity i zpět.
8) Socioterapeutické činnosti vedoucí k rozvoji nebo uchování osobních a sociálních schopností a dovedností podporujících sociální začleňování.
Doplňkové služby
Fakultativní činnosti:
- Volnočasové skupinové aktivity pro klienty a jejich děti, případně samostatné akce pro klienty a děti (workshopy, výlety, konference atd.).
- Pomoc při zlepšení a stabilizaci ekonomické situace v rodině. Finanční a dluhové poradenství.
Cena služby
Bezplatná
Nové hodnocení
Для создания индивидуального тарифа на виртуальный выделенный сервер в России можно воспользоваться онлайн-калькулятором на сайте, или обратиться в службу сервера аренда
Разнообразие предложений на рынке позволяет легко подобрать удобные варианты для хранения личных вещей. Предметы могут быть адаптированы под любые размеры и потребности, что делает процесс организации не только полезным, но и приятным двери купе для гардеробной купить
Когда речь идет о комфортной организации пространства, на помощь приходят инновационные подходы. Элементы, которые можно комбинировать и адаптировать, открывают множество возможностей для создания идеального хранилища заказать двери купе для гардеробной
Для создания индивидуального тарифа на виртуальный выделенный сервер в России можно воспользоваться онлайн-калькулятором на сайте, или обратиться в службу аренда сервера для 1с
Securing the protection of your enterprise is vital in today's competitive marketplace. One of the the best ways to protect your business assets and economic documents is by committing in a trustworthy commercial safe. Regardless of whether you're storing cash, vital records, or confidential data, a safe provides a necessary layer of protection for your business. When selecting a safe for commercial use, there are actually several aspects to think about. First, evaluate your enterprise's security needs. Determine exactly what items need protection and the degree of protection necessary. Next, consider the size and variety of safe necessary for your company. Select a safe which suits within your business's space while offering adequate storage for valuables. Think about whether the safe necessitates additional features such as fireproofing or waterproofing. In addition, examine the safety measures of the safe. Look for characteristics such as sophisticated locking mechanisms, sturdy construction, and manipulation resistance. Take into account putting resources in a safe with added safety measures such as thumbprint scanners or digital keypads. Finally, make sure the safe fits within the limits of your company's budget. Set a practical budget based on your protection necessities and investigate alternatives that fit within your monetary constraints. To conclude, picking the right safe for your company is vital for securing your company resources. By evaluating your security needs, taking into account the capacity and kind of safe required, looking into protective elements, and fixing a spending limit, you can secure optimal protection for your business. https://mercurylock.com/contact