Změna velikosti textu:   A  A  A

Název služby

Rodinná asistence

Služba

Služby sociální prevence
Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi

Forma poskytování služby

Terénní a ambulantní se specifikací, kde je která poskytována - viz níže.

Zařízení poskytovatele

Rodinná asistence
U Rybníka 1568/4, Bruntál 792 01

Kontakty

telefon: 733 535 580, 733 535 588
e-mail: helpinops@atlas.cz
web: www.help-in.cz

Vedoucí zařízení

Mgr. Jana Hančilová

Název poskytovatele

Help-in, o.p.s.

Adresa poskytovatele

U Rybníka 1568/4, Bruntál 792 01

Komu je služba určena

Děti, mládež a rodina
Děti a rodiče dětí, kteří jsou v evidenci oddělení sociálně právní ochrany dětí městského úřadu a zároveň rodiny, které o službu projeví zájem a v registru oddělení sociálně právní ochrany dětí městského úřadu nejsou.

Věková kategorie

Rodiny s dětmi (0 – 18 let)

Provozní doba

Ambulantní provozní doba
pondělí: Zavřeno
úterý: Zavřeno
středa: 12:30 - 17:00
čtvrtek: Zavřeno
pátek: Zavřeno
sobota: Zavřeno
neděle: Zavřeno
Terénní provozní doba
pondělí: 07:00 - 12:00, 12:30 - 15:30
úterý: 07:00 - 12:00, 12:30 - 17:00
středa: 07:00 - 12:00, 12:30 - 15:30
čtvrtek: 07:00 - 12:00, 12:30 - 17:00
pátek: 07:00 - 13:00
sobota: Zavřeno
neděle: Zavřeno

Ostatní informace

Terénní služba:              

V místě bydliště rodiny, v širším společenském prostředí – škola atd., na území, pro které MěÚ Bruntál vykonává rozšířenou působnost státní správy.

Ambulantní služba:       

V sídle společnosti na adrese U Rybníka 4, Bruntál.

Stručná charakteristika - poslání a cíl služby:

Cílem terénní služby Rodinné asistence je minimalizovat počty dětí v ústavní výchově prostřednictvím stabilizace a obnovení funkčnosti v rodinách, ve kterých nařízení ústavní výchovy dítěte/dětí hrozí nebo zlepšit poměry v rodinách tak, aby mohla být ústavní výchova zrušena a dítě/děti se mohly vrátit zpět do svého přirozeného prostředí.

Poskytované činnosti

1) Pracovně výchovná činnost s dětmi a dospělými:

  • Podpora při vedení a udržování domácností
  • Pomoc při celkovém zlepšování péče o vlastní domácnost
  • Pomoc při sestavení rozpočtových výdajů
  • Podpora soběstačnosti

2) Pomoc při obnovení nebo upevnění kontaktu s rodinou:

  • Podpora a nácvik rodičovského chování
  • Upevňování pout mezi dětmi a rodiči – společné a smysluplné trávení volného času, společné aktivity
  • Podpora v oblasti rodičovských schopností a dovedností

3) Pomoc při vyřizování běžných záležitostí:

  • Praktický nácvik a zvládnutí činností do doby, než je klient schopen zvládnout situaci vlastními silami (správné vyplňování nejrůznějších úředních dokladů, praktický doprovod na úřady, poskytování rad ohledně návazné péče)

4) Zajištění podpory a podmínek pro vzdělávání dětí:

  • Pomoc při doučování a přispění ke zlepšení školního prospěchu
  • Pomoc při řešení výchovných problémů ve škole
  • Dohled a pomoc při přípravě dětí na vyučování

5) Nácvik a upevňování motorických, psychických a sociálních dovedností dětí.

6) Zajištění podmínek pro společensky přijatelné volnočasové aktivity.

7) Doprovod dětí do školy, školských zařízené, k lékaři, na zájmové aktivity i zpět.

8) Socioterapeutické činnosti vedoucí k rozvoji nebo uchování osobních a sociálních schopností a dovedností podporujících sociální začleňování.

Doplňkové služby

Fakultativní činnosti:

  • Volnočasové skupinové aktivity pro klienty a jejich děti, případně samostatné akce pro klienty a děti (workshopy, výlety, konference atd.).
  • Pomoc při zlepšení a stabilizaci ekonomické situace v rodině. Finanční a dluhové poradenství.

Cena služby

Bezplatná

Zobrazit hodnoceni
Přidat nové honocení

Nové hodnocení

Počet hvězd: Hodnocení:

cialis in india cheap cialis online viagra cialis buy cialis online pharmacy cialis market share

Počet hvězd: Hodnocení:

Разборка и снос зданий https://eltrek.ru/obekty/skladskoj-kompleks-g.-noginsk Неактуально Мошенническая https://eltrek.ru/obekty/tc-g.-elektrostal (см http://eltrek.ru/obekty/skladskoj-kompleks-g.-noginsk текст в предыдущей редакции) Наименование работ Ед https://eltrek.ru/obekty/trc-elgrad изм https://eltrek.ru/uslugi/svajnye-raboty/postavka-zhelezobetonnyh-svaj Цена, руб https://eltrek.ru/ Проклейка швов и стыков м? от 350 Штукатурка стен под шпатель м? 180 Штукатурка арочных откосов м https://eltrek.ru/obekty/tc-g.-elektrostal п http://eltrek.ru/obekty/blagoustrojstvo-zhilyh-domov-11-12-g.-mytishhi 400 http://eltrek.ru/uslugi/svajnye-raboty/ Подготовка участка к разработке и добыче полезных ископаемых, за исключением нефтяных и газовых участков http://eltrek.ru/uslugi/svajnye-raboty/postavka-zhelezobetonnyh-svaj Работа строителем — вакансии в Иркутске https://eltrek.ru/obekty/g.-tomilino

Počet hvězd: Hodnocení:

Моноширма — это конструкция из одной створки, которая опирается на установленные сбоку от проёма роликовые направляющие (тележки или консольные опоры) https://topzaborspb.ru/vorota/karkas По ним ворота сдвигаются в одну сторону, открывая место для проезда автомобиля https://topzaborspb.ru/vorota/shtaket Такая система не требует верхней перетяжки между столбами и используется при высоте полотна не более 2 метров https://topzaborspb.ru/zabor/proftruba Простота и удобство моноширмы способствуют её популярности для обустройства частных участков, открытых площадок и дворов https://topzaborspb.ru/zabor/shtaket Низкий уровень шума https://topzaborspb.ru/vorota/shtaket Откатные ворота с отдельной калиткой https://topzaborspb.ru/ Переходим к следующему этапу – как установить откатные ворота: Нет ограничений по высоте транспорта https://topzaborspb.ru/vorota Как правило, полотно состоит из каркаса (рамы) и обшивки https://topzaborspb.ru/vorota/3d Исключение составляют кованые изделия, но и у них есть рамные элементы, к которым крепят элементы механизма и электропривода https://topzaborspb.ru/zabor/shtaket Срок службы и надёжность конструкции зависят от выбора материалов и качества сборки полотна почти в той же степени, что и от механизма https://topzaborspb.ru/vorota/profnastil

Počet hvězd: Hodnocení:

Для звукоизоляции полов, как правило, применяют материалы толщиной от 3 до 30 мм, пояснил эксперт по звукоизоляции и акустике помещений из компании , — уточнил эксперт https://tishinaplus.ru/tipovie-problemy Фото самой ленты к сожалению нет http://tishinaplus.ru Почему то не снял https://tishinaplus.ru/gallery/subwalls PSS а какой хороший у нас ГСК https://tishinaplus.ru/catalog Людей мало (35 боксов всего лишь), природа вокруг отличная https://tishinaplus.ru/gallery/walls Монолит https://tishinaplus.ru/gallery/subwalls Профессионально смонтированный пол позволяет хозяину квартиры не слышать шагающих родственников в остальной части жилья, а также позволяет соседям снизу не мешать вам и не слышать ваши передвижения https://tishinaplus.ru мягкими (войлочные и минераловатные изделия с коэффициентом шумопоглощения 0,7-0,95, удельным весом 80 кг/м?) полужесткими (волокнистые и ячеистые плиты с удельным весом до 130 кг/м?, коэффициентом шумопоглощения 0,5-0,8) https://tishinaplus.ru/ твердыми (плиты с гранулированной минватой или вермикулитом с удельным весом до 400 кг/м?, коэффициентом шумопоглощения 0,5) https://tishinaplus.ru/

Počet hvězd: Hodnocení:

Importance Of A Brand https://trademarkfactory.com/privacy-policy When it comes to execution, the most important aspects of a brand that help build relevance are the visual and textual messaging used to connect with customers https://trademarkfactory.com/ Your research should guide the production and distribution of these materials https://trademarkfactory.com/privacy-policy Выстраивайте долгосрочные отношения https://trademarkfactory.com/ Лучшие клиенты — это лояльные клиенты https://trademarkfactory.com/ Те, кто не только любит ваш бренд, но и постоянно возвращается https://trademarkfactory.com/ Будь то послы вашего бренда или клиенты на всю жизнь, все сводится к вовлеченности и лояльности, поэтому позаботьтесь об этих жизненно важных отношениях https://trademarkfactory.com/privacy-policy You can generate all of these assets with a few clicks using our Brand Wizard https://trademarkfactory.com/privacy-policy Simply input your website URL, and let the AI create a set of 30+ branded templates for all kinds of use cases https://trademarkfactory.com/privacy-policy Кто мы? Какую ценность мы несем? В чем наша миссия? В чем состоит легенда бренда? Как мы общаемся с аудиторией? Как говорим о бренде? В каком контексте нельзя упоминать бренд? Как выглядит айдентика и как ее использовать? Step 8: Implement Your Brand Across All Touchpoints https://trademarkfactory.com/